joi, 10 iunie 2010

Scriu data: 10 iunie 2010.ma abtin...


Am venit azi spre casa cu un microbuz cu aerul conditionat defect.
bun.
toate geamurile deschise, curent, radio prost. Ma apuc de rascolit prin ghiozdan dupa mp3. si ce sa vezi! il uitasem pe apt la camin. Trist...a fost prima oara de cand am mp3 sa il uit. Niciodata nu plec fara el. Bun. si cum stateam eu asa in microbus si ma plictiseam mi-am belit ochii pe geam si mi-am lasat gandurile sa o ia aiurea.
M-am apucat de comparatie. Daca oamenii ar fi ca niste computere? hmmm dar nu pot ca au sentimente...hmmm dar sunt unii care nu au sentimente si sunt ca niste computere . doar niste baze de date si cateva schimburi de informatie....hmmm. cumva cumva cautam deosebiri si asemanari intre computere si oameni. Si mi-am dat seama ce ii diferentiaza!
ma gandeam ce frumos ar fi. sa dai "delete" si sa trimiti in "recycle bin" oamenii si gandurile care te-au afectat, care te-au ranit. EXACT ca atunci cand un fisier din computer nu iti place, nu te ajuta. DA POTI FACE ASTA. dar care e diferenta dintre om si computer la faza asta?
ei bine omul nu are abilitatea de a selecta "empty recycle bin" pe cand computerul poate face asta.
so... drept urmare....cred ca poti sterge ceva din amintirea ta si sufletul tau. dar nu poti goli de tot...

p.s. ultimul weekend din iunie care il voi petrece la Sibiu

Un comentariu:

  1. ba da are . sunt tehnici speciale dar a ti sterge memoria iti poate afecta modul de a actiona . si te ai simti f pierdut . iti programa subcosntientul sa nu iti aduci aminte

    RăspundețiȘtergere