marți, 22 iunie 2010

cuvinte la 12 noaptea.


-personalitate
-caracter
-comportament
-sentimente
-constructie interioara
-devotament
-sinceritate
sinceritate...sinceritatea e cel mai frumos lucru care se poate intampla intre doua persoane fie ele de acelasi sex, sau de sex opus.
personalitatea...se formeaza in timp? se nastem cu ea? vrem sa fim cineva?sau vrem sa fim noi insine? avem puterea de a ne exprima dorintele si adevarata valoare? avem puterea de a ne recunoaste?. Eu spun cu mandrie cu am puterea de arecunoaste ce sunt, cum sunt, si de a fi eu mereu fara sa fiu "cineva" doar pt a face pe plac persoanelor din jur. Si vreau ca lumea sa ma ia ca atare. Dar nu spun ca asta sunt eu si cu asta basta. Daca gresesc vreau sa ma indrept...nu vreau sa fiu ipocrita.
Constructia mea interioara este defenita, comportamentul este adaptabil in functie de situatii...nu pot fi aceeasi cand sunt in fata unui profesor, cu ceea ce sunt acasa.
De devotament vreau sa cred ca sunt capabila, desi stiu ca nu pot lasa omul cand are nevoie de mine.
Iar sinceritatea o iubesc.

Omul de langa tine nu va fii mereu ceea vrei tu sa vezi in el, ceea ce speri tu sa fie. Si orice om te va dezamagi macar o data in viata asta. Trebuie sa decizi doar daca merita sa treci peste sau nu.
ce vor sa exprime...ce vor sa emane...ce vor de fapt?

Imi rectific postul anterior. Sunt ceea ce sunt in primul rand datorita mie...apoi datoria celor din exterior. Sunt o companie placuta pt mine :]] sunt un ajutor bun pt mine :]] si sunt un prieten de nadajde tot pt mine...si pt cine merita.

se apropie examenul la istoria muzicii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu