duminică, 6 iunie 2010

Finalul


Astazi e ultima zi din festivalul national de teatru de la Sibiu. E prima oara cand imi pare ATAT de rau ca se termina. Pe parcursul acestui festival am simtit ca traiesc una dintre cele mai frumoase vacantze, desi nu a fost o vacantza oficiala. Weekendul trecut. Cat de frumos a fost weekendul trecut. M-am si indragostit :]] de cine?! de Adrian Barar!!! am si ascultat live muzica formatiei mele preferate!!! VAMA. am fost acasa, am fost langa cea mai buna prietena a mea.
Nu mi-as dori nimic mai mult. Mi-as dori sa fie mereu asa. dar toate lucrurile frumaose se sfarsesc.
Si mai vine si sesiunea . Cum paote un om pe vremea asta frumoasa sa fie concentrat doar asupra cartilor si asupra subiectelor orale si bla bla bla?! "In sesiune trebuie sa mancam cartile ca apoi sa ne imbatam sufletele pana in octombrie" -asa o sa fac.
Deseara ne incanta Zdob si Zdub.
have fun!

Un comentariu: