marți, 1 iunie 2010

In ce parte?


Unde sa ma ascund...
imi doresc sa raman . nu imi place acolo.
nu imi place acolo pentru ca acolo paturile sunt ca la spital, la fel si atmosfera, la fel si dusurile si la fel si wc-urile.
doar ca acolo nu vine nimeni sa iti ia febra sau sa te externeze. e ca un azil de batrani! la fel de imputit doar ca nu primesti mancare. e ca o casa de copii doar ca e plina de oameni mari.
e urat si sinistru si imputit. si nu exista sanse de scapare. acest loc se numeste CAMIN! caminul 3 etajul 3!
Oamenii sunt urati si rai acolo :[ si totul e gri si tern. Rareori se investe cate o pata de culoare.

dar sunt sigura ca odata si odata sa fac si eu ce imi place si o sa stau undeva unde o sa imi placa. :[

2 comentarii:

  1. am citit o postare mai vche unde erai destul de incantata k pleci la brasov si acum vad cat de dezamagita esti:( trist

    RăspundețiȘtergere
  2. da...eram incantata la maxim.
    A fost o dovada clara dintre realitate si visare :]]. m-am trezit bine bine de tot.
    nu ma asteptam sa fie asa deloc

    RăspundețiȘtergere